27/08/2012

Senyum tak perlu kata apa-apa

Salam and Morning All & Selamat Hari Raya....:)

First of all, mami ingin mengucapkan selamat hari haya maaf zahir dan batin kepada semua ahli keluarga, sahabat handai yang jauh mahu pun dekat. Not forgetting my beloved husband, yang selama ini banyak berkorban segala-galanya untuk keluarga kecil ini...terima kasih ayah atas segala-galanya!

Actually mami nak minta maaf dgn seorang kawan yang kini bertugas jauh dari kawasan KK, walaupun mami tak berapa berkenan dgn dia tapi sesama umat islam kita harus saling maaf memaafkan. Lupakan yang lalu dan mulakan kehidupan yang lebih baik sempena hari raya yang mulia ini.

Dan yang sebenarnya mami has postponed my resignation yang sepatutnya effective 18th August yang lalu,bukan kerana tak sampai hati nak tinggalkan company ni tapi mami baru dipindahkan ke F&B office on 13th Aug dan duduk bersama 'big boss' kalau la mami terus resign, nampak tak manis sangat mcm tak suka boss pula....lagi pun boss banyak tolong mami selama dia menjadi boss mami. So mami tak sanggup juga mengecewakan dia. Lagi pun diantara mereka semua, mami saja la staff lama dan banyak tahu selok belok kerja F&B ni. Mami adalah 'orang' harapan untuk semua report termasuk F&B report and budget!...so mcmana boss nak lepaskan mami???

Tapi itu bukan alasan untuk mami untuk tidak meneruskan resignation mami. Mami tetap akan resign tapi bukan dalam masa yang terdekat ini maybe end of this year mami pasti akan resign kalau tiada apa-apa kenaikan untuk mami :)

So as of today till mami get bored mami akan terus berkerja seperti biasa, balik lambat sudah pasti ( paling bosan and mami x suka!). Sokongan hubby sangat diperlukan dan dihargai!!!

No comments:

Post a Comment