10/01/2012

Today..

Minggu ke-2 di tahun baru...Azam baru tahun 2012 hanya "no more shopping barang2 yang tak perlu" coz aku selalu beli2 ikut suka hati aku jer walaupun benda tu tak berapa nak guna pon, al maklum la gatal tangan tak sah kalau tak shopping dalam seminggu. But tahun ni aku dengan sedaya upayanya akan meng"cut"kan sedikit demi sedikit budget tuk shopping2 ni. Aku ni pantang nampak kasut, blouse, pakaian budak perempuan dan yang paling ngeri sekali "emas"...hehehe nasib baik emas naik harga. Kalau tak bersusun emas dalam laci.

Tipu la kalau tahun ini aku teda planning, ada sebenarnya. Diantaranya aku nak:
1) Kereta aku SAA 385 A di cat, digantikan kerusi leather, di tinted sekali lagi dan put on smart reams with michellin tyres wahahaha.
2) Kalau boleh nak tukar kerja...please la need new environment of works!
3) Kalau boleh la..cancel tu plan pertama and beli kereta baru..ALZA full pack cukup la.
4) InsyaAllah...rezeki itu dari Allah..plan nak tambah anak 1 jer lagi.

Tu saja la setakat ni yang terfikir nak laksanakan tahun ni..slowly based on budget. Pa pun semoga Allah murahkan rezeki mummy dan ayah. Amin.

No comments:

Post a Comment